Sökresultat

Produkte

Grupper

Sökningen gav inget resultat

Upp

BESTÄLLA SERVICEBESÖK

Vi rekommenderar att du läser i användarhandboken innan du beställer servicebesök – du kommer ofta att hitta svaret där. Om du inte har den kan du hitta den under menyalternativet BRUKSANVISNINGAR.

Reklamationsrätten för GRAMs produkter är 3 år. Den täcker tillverknings- och materialfel som har uppstått vid normal användning av produkten. Efter 6 månader ska du dock själv kunna påvisa att felet har funnits där från starten. Om produkten är äldre än 3 år, eller om du kallar in en servicetekniker som inte kan påvisa fel i produkten, måste du själv betala för servicebesöket.

Behöver du ett servicebesök av våra tekniker, vänligen fyll i formuläret nedan. Fält markerade med * måste fyllas i, så du behöver även ange modellnamn och serienummer för din produkt. Så här hittar du modellnamn och serienummer

ÄR DU EN FÖRETAGSKUND? Om du är en B2B-kund och begär ett servicebesök på uppdrag av din kund/hyresgäst, är det viktigt att du anger kontaktuppgifter för kunden/hyresgästen. På så sätt kan vi säkerställa snabbast möjliga service för produkten. Om du som företagskund vill följa ärendet (eller bli kontaktad av GRAM eller verkstaden), vänligen ange detta samt din e-postadress under "Felsbeskrivning".

 

 

  • Produkt
  • Felsymptom
  • Bekräftelse

Ladda upp garantikvitto/inköpsbevis

Nästa

SNABBARE SERVICE

fyll i formuläret och vi får all nödvändig information för att vi skal kunna ge den snabbaste möjliga service

  • Produkt
  • Felsymptom
  • Bekräftelse

Ladda upp bilder/video

Tillbaka Nästa

Bekræft

  • Produkt
  • Felsymptom
  • Bekräftelse

Bekräfta serviceförfrågan

Produkt

Serienr. (S/E)

Inköpsdatum

Kvitto

Bilder/video

Kund- och adressuppgifter

Mobil:

Telefon:

E-post :

Tillbaka

Jag accepterar härmed att oberättigat servicebesök faktureras till mig.